Wersje językowe
Zwroty i reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Najpierw skontaktuj się z nami w sprawie reklamacji lub zwrotu. Można to zrobić telefonicznie bądź mailowo.

tel: 604536822
mail: biuro@geekmod.pl

Postaramy się rozwiązać Twój problem od ręki.

2. Formularz zwrotu/reklamacji
Jeśli musisz odesłać reklamowany produkt, wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
GeekMod S.C.
Łąki 72
05-870 Żukówka


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

GeekMod S.C.
Łąki 72
05-870 Żukówka

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl